درباره فومیران | اعتبار صنعت فوم

پیشرو در تولید لایه ورق و رول فوم

شرکت تولیدی و صنعتی فومیران، بعنوان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان فوم در سال 1381 در ایران تاسیس شد. کارخانه فوم محصولات خود را با ترکیب مواد اولیه‌ی پلیمری، معدنی و غیرمعدنی، بصورت لایه ورق و رول فوم تولید می‌شود. فومیران با تکیه بر تجربه و دانش نیروهای متخصص، و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته طیف متنوعی از محصولات پایه و فرآوری شده را با استانداردهای بین‌المللی، برای بازارهای داخلی و جهانی تولید و عرضه می‌کند.

مواد اولیه مرغوب
تضمین کیفیت محصول
تحویل به موقع
فوم EVA

فوم EVA

فومی با برگشت‌پذیری بالا

فوم EVA عملکرد بسیار خوبی در برابر نفوذ آب، رطوبت، حرارت بالا و ضربه دارد. این فوم مقاومت و دوام بسیار بالایی داشته و به همین دلیل در صنایع مختلف پرکاربرد است.

فوم EPDM

فومی مقاوم در برابر شرایط محیطی

بزرگترین مزیت EPDM در مقاومت پذیری بالای آن در شرایط آب و هوایی بد است. این فوم می‌تواند در برابر سایش، اشعه ماورای بنفش، اوزون و تجزیه شدن مقاومت کند.

فوم EPDM
فوم LDPE

فوم دانسیته پایین (LDPE)

فوم سبک و مقرون به صرفه

فوم LDPE با داشتن چگالی کم در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد است. مقاومت در برابر آب، برگشت پذیری بالا، استحکام کششی بالا، مقاومت دمایی بالا و مقاومت در برابر مواد شیمیایی در کنار براق بودن برخی از خواص این فوم است.

چرا فومیران …

ما برای هر نیاز شما در صنعت فوم قادر به تولید محصول هستیم

کارخانه فوم فومیران با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات صنعتی در ایران، در حال حاضر بیشترین میزان تناژ و تنوع تولید فوم در کشور را به خود اختصاص داده است. محصولات کارخانه تولید لایه ورق برای تولید لایه ورق، رول فوم، انواع کفپوش‌ها، دیوارپوش‌ و سایر محصولات فرآوری ما، علاوه بر عرضه در ایران، به جهان نیز صادر می‌شود. ما قادر به تولید محصولات متناسب با نیاز شما با ویژگی‌های سفارشی را داریم. ضمنا ما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان در این مسیر به شما را داریم.

کاربردها

طیف گسترده محصولات ما، به نیازهای متنوع شما پاسخ می‌دهد.

محصولات پیشنهادی 

تولیداتی به وسعت دنیا

طیف محصولات مجموعه‌ی فومیران بسیار گسترده است. انواع کفپوش و دیوارپوش (تاتامی، لاستیکی و فومی)، فوم رول، انواع لایه ورق فومی، فوم بسته بندی، فوم صنایع کیف و کفش، فوم قطعه سازی و خودرویی، فوم برای ملزومات نظامی، فوم تولیدات پزشکی، فوم های عایق کاری، فوم کاردستی و بلندر گلسازی و محصولات فرآوری، قسمتی از توانایی‌های ما در تولید محصولات فومی است.

آخرین اخبار و مقالات 

متعهد به کیفیت بهتر