کفپوش ورزشی | کفپوش باشگاهی تاتامی

می‌خواهید کفپوش ورزشی بخرید؟ احتمالاً می‌دانید که به آن کفپوش تاتامی، کفپوش باشگاهی، کفپوش باشگاه ورزشی، کفپوش سالن بدنسازی، کفپوش باشگاه بدنسازی و کفپوش گرانول باشگاهی هم می‌گویند. ناگفته نماند که هر چند به کفپوش باشگاهی شناخته می‌شود اما می‌توانید در منزل هم از آن استفاده کنید. اینکه به ورزش و سلامت خود اهمیت بدهید اما فرصت یا حوصله‌ی رفتن به باشگاه را نداشته باشید، کاملاً قابل درک است. در چنین وضعیتی چه باید بکنید؟ می‌توانید یک باشگاه کوچک خانگی برای خودتان فراهم کنید و در این صورت، یکی از چیزهایی که لازم دارید کفپوش ورزشی است.

کفپوش تاتامی نرم و مقاوم است. برای همین در جاهایی از آن استفاده می‌شود که افراد پرتحرک هستند یا اگر زمین بخورند ممکن است آسیب ببینند. با این توضیحات چه مکان‌هایی برای استفاده از کفپوش ورزشی به ذهنتان می‌رسد؟

  • باشگاه ورزشی، از جمله ورزش‌هایی مانند جودو و کاراته و تکواندو
  • مهدکودک‌ها یا اتاق کودک
  • محل زندگی سالمندان
  • ورزش در خانه

مهم‌ترین ویژگی کفپوش تاتامی این است که لایه رویی آن فوم سفت و سخت و متراکمی دارد اما  لایه داخلی آن خیلی نرم‌ است و برای افرادی که روی این تشک‌ها ورزش، بازی یا فعالیت می‌کنند، ایمنی و راحتی به ارمغان می‌آورد. این کفپوش‌ها باکیفیت هستند و رویه یا سطحشان بادوام  است. در ادامه شما را با انواع کفپوش ورزشی آشنا خواهیم کرد.

آج کفپوش تاتامی | آج کفپوش باشگاه ورزشی

بافت برجسته روی سطوح تشک باعث می‌شود چسبندگی پوشش به پاهای ورزشکاران افزایش یابد. این برجستگی‌ها یا همان آج‌های ضدلغزش روی تشک تاتامی در واقع برای این است که از لغزش بیش از حد ورزشکاران جلوگیری کند و همین ویژگی کفپوش‌ ورزشی است که باعث می‌شود ایمنی افراد تأمین و تضمین شود. گذشته از بحث ایمنی، رنگ‌بندی کفپوش باشگاهی بسیار متنوع است. این ویژگی، به زیباسازی فضا کمک می‌کند.

آج‌ها انواع مختلفی دارند اما پرکاربردترین آنها آج زنبوری، کله قندی، حصیری و سوزنی می‌باشد. تولید کننده کفپوش ورزشی امکان تولید با آج‌های متنوع را نیز دارد.

معرفی انواع کفپوش

کفپوش تاتامی طرح‌دار | تولیدکننده کفپوش باشگاه

بزرگترین مرکز پخش عمده تاتامی در ایران فومیران است. کفپوش تاتامی طرح‌دار در مهدکودک‌ها، زمین بازی کودکان و اتاق کودک کاربرد دارد. کفپوش باشگاه ورزشی رنگی یا طرح‌دار کودک را سر شوق می‌آورد و کمک می‌کند که کودک با شادمانی جست‌وخیز یا بازی کند. کفپوش تاتامی یکی از انواع کفپوش ورزشی هست که در مقایسه با سایر کفپوش‌ها به ۲ دلیل برای اتاق کودک مناسب‌تر است: اول اینکه نرم، بادوام و ضربه‌گیر است و دوم اینکه از نظر هزینه و قیمت مقرون‌به‌صرفه از کار در می‌آید.

وزن و ضخامت کفپوش تاتامی

وزن کفپوش باشگاه بدنسازی(کفپوش سالن بدنسازی، کفپوش گرانول باشگاهی)، سبک است تا حمل و جابه‌جایی آن آسان باشد. وزن کفپوش ورزشی به ضخامت آن بستگی دارد.برای نمونه، معمولاً وزن کفپوش فوم دار ورزشی با اندازه یک در یک و با ضخامت ده میلی‌متر، ۱.۵ کیلوگرم است.

دسته‌بندی انواع کفپوش ورزشی یا کفپوش ورزشی خانگی براساس ضخامت به شرح زیر است:

  • کفپوش ورزشی با ضخامت ۳۰-45 میلی‌متر: این دسته از کفپوش ورزشی در دسته‌بندی کفپوش ورزشی ضخیم جا می‌گیرد و برای باشگاه‌های ورزشی و سالن ورزش‌های رزمی مناسب است.
  • کفپوش ورزشی با ضخامت ۲۵ میلی‌متر:مناسب سالن ورزش‌های هوازی برای بانوان.
  • کفپوش ورزشی با ضخامت ۲۰ میلی‌متر:مناسب برای مهدکودک، اتاق بازی و اتاق کودک.

قیمت کفپوش ورزشی تاتامی | کفپوش باشگاه بدنسازی

قیمت کفپوش ورزشی، کفپوش تاتامی یا همان کفپوش باشگاه ورزشی به ویژگی‌های مختلف آن از جمله مواد اولیه و طرح و رنگ و ضخامت آن بستگی دارد. برای خرید کفپوش تاتامی و اطلاع از قیمت کفپوش ورزشی با ما تماس بگیرید. ضمنا فاکتور تولید کننده کفپوش باشگاه ورزشی بودن یا خیر(دسته اول بودن)، بسیار مهم و تاثیر گذار است. 

تولید کننده کفپوش ورزشی | کفپوش سالن بدنسازی

فومیران در بازار فوم، به تولید و پخش کفپوش ورزشی، تولید کننده کفپوش باشگاه و تاتامی، کفپوش گرانولی باشگاهی، کفپوش سالن بدنسازی و کفپوش باشگاه بدنسازی، کفپوش ورزشی خانگی معروف است. این شرکت با داشتن کارخانه تاتامی در ملارد، سال‌هاست که بعنوان اعتبار صنعت فوم شناخته می‌شود. شما در صورتی که قصد خرید عمده کفپوش ورزشی یا کفپوش فوم دار ورزشی را دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان همکاران فروش ما استفاده کنید. ضمنا ما توانایی تولید بصورت سفارشی شده بر اساس نیاز مشتری را نیز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.